REGULAMIN OBIEKTÓW:
1. Zameldowanie: od godz. 15,
Wymeldowanie: do godz. 11.
2. Cena wynajęcia apartamentu zależy od ilości Gości.
Z apartamentu może korzystać ilość osób zgodna z dokonaną rezerwacją.
Ilość zużytych kompletów pościeli powinna odpowiadać ilości zgłoszonych w rezerwacji Gości.
Opłata za niezgłoszonych Gości, w tym zużyte komplety pościeli ponad te opłacone w rezerwacji, wynosi 50% ceny rezerwacji.
3. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22 do 7 rano.
4. Apartament powinien być eksploatowany zgodnie z jego przeznaczeniem na cele mieszkalne oraz oddany w stanie technicznym niepogorszonym w stosunku do stanu, w którym Goście go zastali.
5. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
Opłata za złamanie zakazu wynosi 1000 PLN.
6. ORAGANIZACJIA IMPREZ JEST SUROWO ZABRONIONA!
Za zakłócanie ciszy nocnej Gościom grozi mandat karny oraz eksmisja bez zwrotu kosztów rezerwacji.
Dodatkowa opłata za pozostawienie rażącego bałaganu wynosi 1000 PLN.
7. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju szkody lub zniszczenia powstałe z przyczyn leżących po ich stronie na udostępnionym im majątku.
8. Goście zobowiązani są do oddania pilota do garażu, jeżeli jest w ofercie, we wskazane w instrukcji zameldowania miejsce oraz zabezpieczenia obiektu w przypadku jego opuszczenia poprzez zamkniecie okien i drzwi.
Opłata za zgubienie pilota wynosi 250 PLN.
9. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności prawno-cywilnej z tytułu roszczeń w przypadku zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała Gości lub osób trzecich w trakcie trwania pobytu oraz za majątek Gości w tym rzeczy pozostawione po wymeldowaniu.
10. Moment użycia kodów do apartamentu przy zameldowaniu będzie równoznaczny z akceptacją powyższych reguł.
REGULAMIN REZERWACJI SKŁADANYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
a. Niniejszy regulamin jest wzorcem umownym dotyczącym rezerwacji oraz określa prawa i obowiązki Obiektu oraz Klienta.
b. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza, przeczytanie i akceptacja postanowień Regulaminu oraz dokonanie płatności.
c. Klient dobrowolnie dokonuje rezerwacji. Obiekt nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
d. Regulamin obowiązuje dla rezerwacji dokonywanych od dnia 28.05.2024r.
e. Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
I. Klient – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych (konsument) lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w związku z wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz (nie konsument);
II. Obiekt – ABI Miranda Sroczyńska ul. Dąbrowskiego 14, 41-500 Chorzów, NIP: 6480012301
REGON: 270238933, adres poczty elektronicznej:
biuro@abi-group.pl
Telefon: +48 602397853
III. Płatności Online – metody płatności online udostępnione Klientowi przez Obiekt w
ramach procesu rezerwacji.
IV. Regulamin – niniejszy Regulamin.
2. WYMAGANIA TECHNICZNE
a. Do dokonania rezerwacji wymagane jest połączenie z siecią Internet oraz posiadanie konta e-mail, na który przychodzi wiadomość potwierdzająca dokonanie rezerwacji (w przypadku ukończenia procesu rezerwacji) albo wiadomość e-mail o przerwaniu rezerwacji (w przypadku nieukończenia procesu rezerwacji).
b. W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy kontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
REZERWACJA
a. MOMENT ZAWARCIA REZERWACJI: Rezerwacja uważana jest za dokonaną w
momencie przyjęcia przez Obiekt prośby o rezerwację – wysłania e-mail do Klienta z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie wiadomości SPAM lub kontakt z Obiektem.
b. ZMIANA REZERWACJI: Zmiana rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
I. przesłana do Klienta wiadomość będzie zawierać link do dokonania modyfikacji,
II. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją, w zależności od warunków zarezerwowanej oferty, możliwe będzie anulowanie i/lub modyfikacja rezerwacji.
III. po wysłaniu prośby o modyfikację, w zależności od konfiguracji oferty, zostanie ona zaakceptowana automatycznie, lub wysłana do obiektu, w celu potwierdzenia statusu.
Prosimy pamiętać, że do czasu kontaktu z Obiektem oraz potwierdzenia przez Obiekt
modyfikacji nie jest ona dokonana.
c. ODMOWA REZERWACJI: Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie. W takim przypadku, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
d. ANULOWANIE/ODWOŁANIE REZERWACJI: Anulowanie rezerwacji przez Klienta
obejmuje następujące kroki:
I. wybór opcji “Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie dokonania rezerwacji,
II. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Anuluj”, a następnie należy opisać przyczynę anulacji,
III. po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma, na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej, wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
Prosimy pamiętać, że otrzymanie potwierdzenia anulowania rezerwacji jest równoznaczne z anulowaniem rezerwacji. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia anulowania rezerwacji prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i kontakt z Obiektem.
e. UWAGI DO REZERWACJI: Uwagi wpisane w formularzu nie wiążą w żaden sposób Obiektu. Obiekt nie gwarantuje ich spełnienia. Obiekt zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mail lub telefonicznego z Klientem w celu ich omówienia oraz poinformowania o odpłatności (zarówno wcześniej jak i w dniu przyjazdu), jeżeli spełnienie uwag/życzeń tego wymaga i ich realizację dopiero po akceptacji Obiektu
oraz Klienta.
f. PŁATNOŚĆ: Klient może zapłacić za rezerwację poprzez Płatności Online. Zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
4. POBYT W HOTELU
a. Warunki pobytu w hotelu określa odrębny regulamin „Regulamin Obiektów”.
b. Warunki rezerwacji stosuje się bezpośrednio i w przypadku niezgodności z regulaminem Obiektu mają one pierwszeństwo.
c. Warunki rezerwacji przesyłane są e-mailem razem z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
5. PRAWA I OBOWIĄZKI
a. Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Obiekcie, w tym między innymi regulamin Obiektu oraz regulować wszelkie należności w terminie, a także przestrzegać wszystkich wytycznych, zasad i ograniczeń, w szczególności nałożonych przepisami prawa lub zaleceniami stosownych organów i służb, które obowiązują w Obiekcie.
b. Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi
osobowymi, co do których posługiwania się ma prawo.
c. Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z
przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami.
d. Obiekt zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej rezerwacji.
e. Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
a. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór rezerwacji i jej przydatność do potrzeb własnych jak i osób, dla których wykonuje rezerwację.
b. Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu.
c. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi
odpowiedzialności za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza czy tzw. Porzucenie koszyka zakupowego (nieukończenie rezerwacji) przez Klienta. Wymagane jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza rezerwacji przez Klienta.
d. Wyjazd przed zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest
równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji.
e. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi
odpowiedzialności za:
I. niepoprawnie wpisane dane przez Klienta,
II. brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
III. ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Klienta, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji,
IV. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt,
V. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej,
VI. płatności realizowane w ramach Płatności Online.
f. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.
g. Wszelkie roszczenia ulegają przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. REKLAMACJE
a. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez Obiekt w ustawowym terminie 14 dniod jej otrzymania. Reklamacje prosimy składać listownie lub drogą elektroniczną na adres Obiektu podany w postanowieniach wstępnych niniejszego regulaminu.
Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji, numer rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się.
b. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Obiekt udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.
8. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz warunki ochrony prywatności określa Polityka Prywatności na stronie internetowej Obiektu.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
a. Obiekt ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie i obowiązują one z chwilą aktualizacji wsilniku rezerwacyjnym na stronie internetowej z zastrzeżeniem, że Klienta który dokonał rezerwacji obowiązuje Regulamin w wersji obowiązującej w dniu akceptacji Regulaminu przez Klienta.
b. W przypadku odnotowania przez osobę naruszenia prawa osoba ta jest zobowiązana do kontaktu z Obiektem.
c. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego lub/i przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania prawa konsumenta.
d. Prawem właściwym jest prawo polskie, a podstawą wykładni jest Regulamin w j. polskim.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Postanowienia ogólne
Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są dane osobowe Użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego https://urban-apartments.pl/ (dalej: Serwis).
Serwis zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.
Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis jest ABI MIRANDA SROCZYŃSKA adres: ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 14, 41-500 Chorzów, NIP: 6480012301 REGON: 270238933, adres poczty elektronicznej: urban-apartments@abi-group.pl (dalej: Administrator).
Cel zbierania danych osobowych
Dane osobowe wykorzystywane są w celu:
• komunikacji z Użytkownikiem (livechat, formularz kontaktowy, informacje o rezerwacji, instrukcja zameldowania itp.)
• wysyłki newslettera (po wyrażeniu zgody Użytkownika na jego otrzymywanie),
• prowadzenia systemu komentarzy,
• świadczenia usług społecznościowych,
• promocji oferty Administratora,
• marketingu, remarketingu, afiliacji,
• personalizacji Serwisu dla Użytkowników,
• działań analitycznych i statystycznych,
• ustalenia i dochodzenia roszczeń albo obrony przed nimi.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu.
Rodzaj przetwarzanych danych osobowych
Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
Okres przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres:
gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,
gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.
W obu przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej).
Udostępnianie danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane: podmiotom powiązanym z Administratorem, jego podwykonawcom, podmiotom współpracującym z Administratorem np. firmom obsługującym e-płatności, firmom świadczącym usługi kurierskie/pocztowe, kancelariom prawnym.
Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Prawa Użytkowników
Użytkownik Serwisu ma prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w każdej chwili (co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem).
Zgłoszenie o wystąpieniu przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z wymienionych praw należy przesłać na adres urban-apartments@abi-group.pl
Administrator spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie – maksymalnie w ciągu miesiąca od jego otrzymania.
Użytkownik ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie narusza jego prawa i wolności (RODO).
Pliki cookies
Serwis zbiera informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i podmiotów zewnętrznych.
Zbieranie plików cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie i służy celom statystycznym.
Użytkownik może określić zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w ustawieniach przeglądarki.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Dane Użytkowników nie mogą być przetwarzane w zautomatyzowany sposób tak, że na skutek tego mogłyby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje.
Dane Użytkowników mogą być profilowane celem dostosowania treści i personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich zgody.
Postanowienia końcowe
Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy czym prawa Użytkowników nie zostaną ograniczone.
Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego w Serwisie.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.